Regulamin

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
• Poniższy Regulamin dotyczy rozgrywek turnieju AceCup w grze Counter Strike Global Offensive.
• Organizatorem turnieju jest sieć serwerów AceKill.pl
• Współpracownikami jest firma SzirtBOX , Liocat
• Każdy z uczestników turnieju zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem oraz z jego przestrzeganiem. Przystąpienie do rozgrywek równoznaczne jest z akceptacją postanowień regulaminu. Postanowienie regulaminu obowiązują od momentu jego opublikowania.
• Udział w turnieju może wziąć każda drużyna spełniająca wymagania organizatorów składająca się z co najmniej 5 osób.
• Aby wziąć udział w turnieju, należy zapłacić organizatorowi symboliczną kwotę 10zł wpisowego.

2. NAGRODY
• 5 pierwszych miejsc zostaje nagrodzone.
• 1 miejsce - 100 zł, 5 podkładek Liocat PD 306 S,
zniżka w sklepie
SzirtBOX, darmowy slot w następnej edycji turnieju oraz ranga vip na serwerach sieci AceKill.
• 2 miejsce - 50 zł, zniżka w sklepie SzirtBOX, zniżka 50% wpisowego w następnej edycji turnieju oraz ranga vip na serwerach sieci AceKill.
• 3 miejsce - 30 zł, zniżka w sklepie SzirtBOX oraz ranga vip na serwerach sieci AceKill.
• 4 miejsce - ranga vip na serwerach sieci AceKill.
• Nagrody mogą ulec zmianie, ale tylko na lepsze :D.

3. SYSTEM ROZGRYWEK
• Na początku uczestnicy zostaną podzieleni na 4 grup po 4 drużyny.
• System rozgrywek bazuje na GSL System.
• Mecze w grupie rozgrywane będą w systemie BO1, natomiast decider o wyjscie z grupy w systemie BO3.
• Mecze w fazie playoffów rozgrywane będą w systemie BO3.
• Finał oraz mecz o 3 miejsce rozgrywany będzie w systemie BO5.
• Po zakończeniu meczów w grupie, najlepsze dwie drużyny z każdej grupy awansują do fazy playoffów, w której zagrają o podium.
• Do fazy playoffów przystąpi 16 drużyn.

4. SERWER GŁOSOWY
• Podczas meczu zespoły muszą przebywać na serwerze ts3 organizatora. IP: ts3.acecup.pl
• Każda drużyna posiada własny kanał w strefie drużyn.
• Drużyna podczas meczu musi przebywać na wyznaczonym kanale w strefie meczowej.
• Jeśli zawodnik/drużyna będzie miał/a problem z serwerem ts3, admin może wyrazić zgodę na rozgrywanie meczu na własnym serwerze ts3.
• Powód nieobecności na serwerze ts3 musi być sensowny, przedstawiony adminowi oraz zaakceptowany przez niego.

5. SERWER GRY
• Każdy mecz rozgrywany jest na serwerze organizatora.
• Serwer musi być stabilny oraz posiadać 128tick.
• Jeśli drużyna ma problem z serwerem CS:GO musi zgłosić to adminowi.
• Mecz może zostać rozegrany na serwerze uczestnika jeśli zaakceptuje to przeciwna drużyna oraz admin.
• W przypadku rozgrywania meczu na serwerze uczestnika admin musi mieć dostęp do konsoli lub panelu sterowania.

6. ZESPOŁY
• W zespole może znajdować się maksymalnie 7 graczu (5 + 2 rezerwowych).
• Zabrania się używania nazw: profesjonalnych drużyn oraz o wulgarnej treści.

7. GRACZE
• Jeżeli drużyna chce wymienić gracza, musi poinformować o tym organizatora turnieju.
• Zawodnik może reprezentować maksymalnie jeden zespół w turnieju
• Zabrania się używania wulgaryzmów w stronę administratorów i innych użytkowników.
• Zabrania się posiadania nicków powszechnie uważanych za obraźliwe bądź niestosowne.
• Zabrania się używania słów powszechnie uważanych za obraźliwe bądź niestosowne.
• Zabrania się wyzywania zawodników z innych drużyn.
• Gracze są zobowiązani nagrywać demko z KAŻDEGO meczu.
• Drużyna przeciwna może poprosić o demka przeciwników.
• Prosząc o demko, należy mieć powód konkrektny powód zaakceptowany przez admina.
• Nie można prosić o demkach od wszystkich zawodników przeciwnej drużyny.
• Podczas trwania rozgrywki, każdy gracz zoobowiązany jest do używania takiego samego nicku jak w zgłoszonym formularzu.

8. ROZGRYWKI
• W przypadku remisu (15:15), rozgrywane są dogrywki po każdej ze stron w systemie MR3 z 10000$ na START.
• Każdy mecz rozpoczyna się od tzw. "nożówki". Zwycięzcy mają prawo do wyboru strony, po której wolą zacząć pojedynek.
• W meczach BO1 dozowolone są 2 pauzy taktyczne (1 minutowe) oraz 1 pauza techniczna.
• W meczach BO3 oraz BO5 dozowolone są 2 pauzy taktyczne (1 minutowe) oraz 1 pauza techniczna na mecz.
• Zabronione jest używanie błędów gry.
• Używanie chatu w grze w celu zirytowania/obrażenia przeciwnika jest zabronione.
• Mapy banowane są 15 minut przed meczem.
• Podczas gdy przed startem meczu jedna z drużyn nie ma pełnej piątki zostaje przyznany walkower (po 15 minutach oczekiwania), natomiast jeżeli z różnych przyczyn gracz zostanie wyrzucony z serwera bądź z niego wyjdzie, drużyna ma obowiązek dokończyć mecz bądź oddać walkowera. Mecz może być rozgrywany w minimalnie 4 osoby - w przypadku niefortunnego wyrzucenia jednego zawodnika z serwera.

9. MODELE POSTACI
• Zakazane jest używanie modelów do postaci.
• Zawodnik drużyny przeciwnej ma obowiazęk zgłoszenie adminowi o nie przestrzeganie regulaminu drużyny przeciwnej.
• Jeśli drużyna po przegranym meczu zgłosi używanie modelu postaci przez drużynę przeciwną, admin może poddać mecz walkoverem, wznowić go, rozegrać od nowa lub umorzyć sprawę.

10. TERMINY MECZÓW
• Organizator ustala terminy meczów.
• Terminy meczów podawane są około 2 tygodnie przed rozpoczęciem turnieju i tydzień przed rozpoczęciem zapisów.
• Dzień meczu nie może zostać zmieniony.
• Zmieniona może zostać godzina meczu po zgodzie wszystkich 4 drużyn i administratora.
• W przypadku zmiany terminu meczu organizator nie zapewnia transmisji na żywo.

11. OSZUSTWA
• Używanie wszelkich programów zapewniających jakąkolwiek przewagę w czasie gry jest zakazane.
• Jakiekolwiek programy czy modyfikacje zmieniające oryginalną wersję gry są zakazane.
• "Ghostowanie" jest zabronione i może skutkować dyskwalifikacją z turnieju.

12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
• Administrator turnieju zastrzega sobie prawo do edytowania regulaminu w każdym momencie podczas trwania turnieju.
• Wszelkie kwestie sporne nie ujęte w regulaminie rozstrzyga: organizator turnieju.
• Regulamin obowiązuje od momentu publikacji.
• Każde złamanie regulaminu grozi upomnieniem, bądź dyskwalifikacją.
• Przekroczenie limitu 3 ostrzeżeń jest równoznaczne z dyskwalifikacją z turnieju.

13. Pula Map Turniejowych:
• de_dust2
• de_nuke
• de_inferno
• de_mirage
• de_vertigo
• de_overpass
• de_train